خبر فوری

 
 
توسعه روابط دوجانبه محور رایزنی کمیساریای عالی انگلیس با رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :397692783

20:12 1402/05/31


برچسب ها : پاکستان و انگلیس, تجاری, تسهیلات, دیدار, روابط پارلمانی, سرمایه گذاری, گفتگو, محمد صادق سنجرانی, کمیساریای عالی انگلیس, کمیساریای عالی انگلیس در پاکستان,

جین ماریوت کمیساریای عالی انگلیس در اسلام آباد با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | جین ماریوت کمیساریای عالی انگلیس در اسلام آباد با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش روابط و همکاری میان پاکستان و انگلیس در عرصه های مختلف به ویژه در زمینه های تجاری، سرمایه گذاری، پارلمانی و ارتباطات مردمی مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت.

محمد صادق سنجرانی در ابتدای سخنان خود بر لزوم تقویت همکاری پارلمانی و ارتباطات مردمی تحت گروه های دوستی پارلمانی همچنین توسعه روابط میان دو کشور به ویژه در بخش های بهداشت، آموزش و فناوری تاکید کرد و گفت: فرصت های سرمایه گذاری گسترده ای در پاکستان بوجود آمده است و در این زمینه تسهیلات ویژه سرمایه گذاری به سرمایه گذاران ارائه می گردد.

وی افزود: اعتماد سازی سرمایه گذاران و نزدیک تر شدن روابط مردمی میان دو کشور منجر به گسترش روابط اقتصادی و تجاری همچنین ثبات اقتصادی در کشور خواهد شد.

صادق سنجرانی بندر گوادر را به عنوان یک مرکز اقتصادی جدید در حال ظهور معرفی کرد و گفت: سرمایه گذاران انگلیسی می توانند از فرصت های سرمایه گذاری در گوادر بهره مند گردند، گوادر ضامن توسعه و شکوفایی منطقه خواهد بود.

وی در پایان عرایض خود نقش پاکستانی های مقیم انگلیس را پل ارتباطی میان دو کشور توصیف کرد و برای کمیساریای عالی انگلیس آرزوی موفقیت نمود.

جین ماریوت همچنین در این نشست بیان کرد: مهمان نوازی پاکستانی ها و تنوع فرهنگی و اجتماعی در این کشور مرا تحت تأثیر خود قرار داده است.

وی در پایان این دیدار افزود: انگلیس پاکستان را کشوری مهم می داند و در صدد گسترش روابط خود با این کشور می باشد.

ارسال نظر

 
1