خبر فوری

 
 
وزیر دارایی پاکستان: روابط میان دو کشور پاکستان و چین پایدار، پویا و فعال هستند
کد خبر :397495088

10:01 1402/07/14


برچسب ها : اقتصاد, پاکستان و چین, دولت موقت, روابط دوجانبه, سفیر چین, وزیر اقتصاد پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

جیانگ زی آیدونگ سفیر چین در پاکستان با خانم دکتر شمشاد اختر وزیر اقتصاد، دارایی و درآمد پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| جیانگ زی آیدونگ سفیر چین در پاکستان با خانم دکتر شمشاد اختر وزیر اقتصاد، دارایی و درآمد پاکستان دیدار کرد.

وزیر دارایی پاکستان در این دیدار با بیان اینکه روابط میان دو کشور پایدار، پویا و فعال و شراکت چندجانبه دارند، گفت: اصلاحات جهت احیای اقتصاد ملی ضروری است، دولت مصمم است تا برنامه را با موفقیت با صندوق بین المللی پول تکمیل کند و برای این منظور حکمرانی اقتصادی قوی، تضمین می شود.

وزیر فدرال پاکستان ضمن عرض تبریک بابت تصدی جیانگ زی آیدونگ به عنوان سفیر در پاکستان، عزم راسخ دولت پاکستان جهت تقویت بیشتر مناسبات دوجانبه را ابراز داشت و گفت: از چین بابت حمایت های ارزشمند در زمینه های مختلف، تشکر می کنیم.

سفیر چین در این بین تلاش های پاکستان در راستای احیای اقتصاد ملی و اصلاحات اقتصادی را مورد تمجید قرار داد و تداوم همکاری چین با پاکستان را ابراز کرد.

در این بین همچنین پیشرفت پروژه های مختلف جاری تحت کریدور اقتصادی چین_پاکستان مورد بررسی قرار گرفته و پیرامون اهمیت راهبردی این پروژه ها باتوجه به توسعه اقتصادی و ارتباط منطقه ای گفتگو شد. طرفین بر تعهد خود جهت تحکیم شراکت چندجانبه میان پاکستان و چین به منظور گسترش توسعه و رفاه اقتصادی، تاکید کردند.

ارسال نظر

 
1