خبر فوری

 
 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به عناصر آذوقه رسان به ارتش پاکستان در بلیده
کد خبر :397297142

12:01 1402/02/16


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بلیده, تجزیه طلب, جیئند بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب بلوچ طی بیانیه‌ای از حمله به عناصر آذوقه رسان به ارتش پاکستان در منطقه بلیده ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب بلوچ طی بیانیه‌ای از حمله به عناصر آذوقه رسان به ارتش پاکستان در منطقه بلیده ایالت بلوچستان خبر داد.

به گزارش رسانه‌های محلی بلوچستان، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما روز چهارشنبه مورخه 13 اردیبهشت ماه عناصر آذوقه رسان به ارتش اشغالگر پاکستانی در میناز واقع در منطقه بلیده شهرستان کیچ هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی دشمن کشته شده و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

وی افزود: افراد مذکور مسئولیت انتقال آذوقه و مواد غذایی به اردوگاه و مراکز مختلف ایست و بازرسی ارتش پاکستان در بلیده و مناطق حومه را بر عهده داشت، فدائیان بلوچ تلاش نمودند این افراد را متوقف کنند؛ اما با بی توجهی به اشاره فدائیان بلوچ سعی در فرار نمودند که مورد حمله فدائیان بلوچ قرار گرفتند.

وی در آخر خاطرنشان کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد، ما پیش از این نیز به تمامی افراد بومی هشدار داده‌ایم از همکاری با ارتش اشغالگر و انتقال آذوقه به آنان خودداری کنند و در غیر این صورت مسئولیت خسارات مالی و جانی بر عهده خودشان خواهد بود.

ارسال نظر

 
1