خبر فوری

 
 
نواف بن سعید المالکی: بزودی شخصیت های مهم سعودی به پاکستان سفر خواهند کرد
کد خبر :396184781

19:26 1402/06/07


برچسب ها : اجلاس سازمان همکاری اسلامی, پاکستان و عربستان, پاکستان و عربستان سعودی, سازمان همکاری اسلامی, سفیر عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی, وزیر امور مذهبی, وزیر امور مذهبی پاکستان,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با انیق احمد وزیر امور مذهبی و هماهنگی بین مذاهب دولت موقت پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با انیق احمد وزیر امور مذهبی و هماهنگی بین مذاهب دولت موقت پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست از سفر قریب الوقوع مقامات عالی رتبه سعودی به پاکستان خبر داد و گفت: سازمان همکاری اسلامی به زودی یک کنفرانس جهانی با محوریت بررسی مسائل و موضوعات معاصر، برگزار خواهد کرد.

وی همچنین بر اهمیت جذب و انگیزه نسل جوان برای حل مشکلات و چالش های پیشرو تاکید کرد و گفت: سفر اخیر شیخ توفیق بن فوزان آل ربیعه وزیر حج و عمره عربستان به پاکستان بسیار مثبت و به یاد ماندنی بود.

در همین حال، انیق احمد خطاب به سفیر عربستان سعودی بیان کرد که قرار است روز آینده مورخ 8 شهریور (30 اوت) کنفرانس هماهنگی بین ادیان را در اسلام آباد ترتیب دهد.

وی همچنین بیان کرد: کنفرانس سیرت نبی با شور اشتیاق مذهبی با محوریت ثبات اقتصادی کشور در پرتو سیره پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در ماه ربیع الاول برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

 
1