خبر فوری

 
 
مسئول سرمایه گذاری کنسولگری پاکستان در میلان: بخش خصوصی ایتالیا خواستار سرمایه گذاری بیشتر در پاکستان است
کد خبر :395398020

14:31 1402/01/27


برچسب ها : پاکستان و ایتالیا, روابط تجاری, روابط دوجانبه, سرکنسول پاکستان, میلان,

محمد شهریار خان مسئولی سرمایه گذاری پاکستان در شهر میلان ایتالیا اظهار داشت که بخش خصوصی ایتالیا خواستار سرمایه گذاری بیشتر در پاکستان است.


میلان: به گزارش راز نیوز| محمد شهریار خان مسئول سرمایه گذاری کنسولگری پاکستان در شهر میلان ایتالیا با بیان اینکه بخش خصوصی ایتالیا خواهان سرمایه گذاری بیشتر در پاکستان است، زیرا آنها پاکستان را یک کشور منفعت بخش می دانند، گفت: ایتالیا با تمرکز ویژه بر تبادل هیئت های تجاری به صورت مستمر، درحال تلاش جدی برای تقویت مناسبات اقتصادی میان دو کشور می باشد.

وی خاطر نشان ساخت که کنفدراسیون صنایع ایتالیا یک سازمانی متشکل از 6 هزار شرکت می باشد که در بخش خصوصی کار می کند و درحال کوشش برای برجسته سازی فعالیت های خود در سطح بین المللی است. این شرکت ها به دنبال افزایش همکاری طی دیدار های مستقیم با تجار پاکستانی هستند.

مسئول سرمایه گذاری در ادامه اظهاراتش با اشاره به این که درحال تشکیل هیئتی از ایتالیا است تا طی سفری به پاکستان، مستقیما بتواند بازاریابی محصولات را انجام دهد، بیان داشت: کمیته توسعه ایتالیا، دفتر خود را در پاکستان افتتاح کرده است. ما درتلاش هستیم تا شرکت های ایتالیایی بیشتری را برای سرمایه گذاری در پاکستان جذب کنیم تا پس از سرمایه گذاری چین در سی پیک و پروژه های مرتبط، به مقصدی سودآور تبدیل شود.

او تاکید کرد که هرچند از قبل روابط تجاری و اقتصادی میان دو کشور وجود دارد، اما این حجم از تجارت فیمابین مطابق با پتانسیل واقعی میان دو کشور نیست، که باید تقویت یابد.

ارسال نظر

 
1