خبر فوری

 
 
هلاکت یک تروریست در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در وزیرستان جنوبی
کد خبر :395397552

09:54 1401/11/28


برچسب ها : ارتش پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها, وزیرستان جنوبی,

در عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان قبایلی نشین وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا یک مهاجم تروریست به علت انفجار جلیقه انتحاری خود به هلاکت رسید.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان قبایلی نشین وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا یک مهاجم تروریست به علت انفجار جلیقه انتحاری خود به هلاکت رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، یک تروریست انتحاری که از ولایت لوگر افغانستان وارد شهرستان وزیرستان جنوبی شده بود در عملیات اطلاعاتی نیروهای امنیتی در منطقه اسپنکئی به هلاکت رسید.

طبق گفته منابع رسمی، نیروهای امنیتی پاکستان پس از اطلاع در خصوص حضور یک تروریست انتحاری با محاصره مخفیگاه وی عملیاتی را آغاز کردند، در جریان این عملیات و تبادل آتش تروریست انتحاری به علت انفجار جلیقه انفجاری خود به هلاکت رسید.

به گفته این منابع، تروریست به هلاکت رسیده که نیک رحمان محسود معروف به نیکرو نام دارد، از افراد نزدیک به فرماندهان ارشد گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان به نام‌های عظمت الله معروف به لالا و خیربان معروف به خیرو بود و در چندین عملیات تروریستی علیه نیروهای امنیتی نقش داشت.

ارسال نظر

 
1