خبر فوری

 
دستگیری و ناپدید شدن 6 شهروند بلوچ از مناطق مختلف شهرستان کیچ ظرف یک روز گذشته
کد خبر :39435150

18:34 1402/06/01


برچسب ها : ایالت بلوچستان, دستگیری, ربودن, ربودن افراد, ربودن افراد بلوچ, شهرستان کیچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان طی یک روز گذشته 6 جوان بلوچ را از مناطق مختلف شهرستان کیچ ایالت بلوچستان دستگیر و در مکان های نامعلومی بازداشت نمودند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان طی یک روز گذشته 6 جوان بلوچ را از مناطق مختلف شهرستان کیچ ایالت بلوچستان دستگیر و در مکان های نامعلومی بازداشت نمودند.

بر اساس جزئیات، شایجان فرزند عطاء، احمد خان فرزند شگولا و شوکت فرزند لیوار از بخش بالگتر شهرستان کیچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان ناپدید شدند در حالی که احمد خان دانشجوی رشته کشاورزی دانشگاه راولپندی ایالت پنجاب می باشد.

پیش از این نهادهای اطلاعاتی و امنیتی پاکستان دو برادر به نام های زبیر و پیرجان فرزندان لشکر خان و عادل فرزند عصاء ساکن منطقه نلی بالگتر را از بخش تربت شهرستان کیچ دستگیر و در مکان های نامعلومی بازداشت نمودند.

لازم به ذکر است ربودن افراد در سند و بلوچستان سال هاست بی وقفه ادامه دارد و اکثریت ربوده شدگان، جوانان بلوچ هستند همچنین گروه صدای افراد ربوده شده بلوچ بیش از یک دهه است که در حال اعتراض به اینگونه فعالیت ها علیه انسانیت در بلوچستان است.

 

ارسال نظر

 
1