خبر فوری

 
 
عملیات های تروریستی تحریک طالبان پاکستان در ایالات بلوچستان و خیبر
کد خبر :394116292

14:38 1402/01/21


برچسب ها : اسپین وام, بلوچستان پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, تیراندازی, حادثه تروریستی, حملات تروریستی, حمله تروریستی, شهرستان صوابی, کچلاک,

سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلف، مسئولیت عملیات های تروریستی این گروه در کچلاک بلوچستان، صوابی و اسپین وام ایالت خیبر را برعهده گرفت.


بلوچستان / خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلف، مسئولیت عملیات های تروریستی این گروه در کچلاک بلوچستان، صوابی و اسپین وام ایالت خیبر را برعهده گرفت.

وی افزود: مجاهدین طی یک حمله به نیروهای جوخه عقاب پلیس در بخش کچلاک شهرستان کویته ایالت بلوچستان، دو پلیس به نام های عبدالجبار و جلات خان را ترور و به هلاکت رساندند. در این عملیات یک برادر مجاهد به نام یاسر غازی نیز شهید شد.

 

سخنگو اظهار داشت: مجاهدین ساعت 18 روز گذشته (20 فروردین) در یک عملیات تک تیرانداز در منطقه مچی خیل بخش اسپین وام از وزیرستان شمالی ولایت بنون، یک نظامی را به هلاکت رساندند.

محمد خراسانی در بیانیه ای دیگر اذعان داشت که مجاهدین شب گذشته (20 فروردین) کلانتری تور دهیر واقع در شهر صوابی ولایت مردان را با پرتاب نارنجک دستی به داخل کلانتری هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن دو نیروی دایره مبارزه با تروریسم و یک نیروی پلیس شد.

این درحالی است که رسانه های پاکستان تعداد افراد زخمی در این حادثه تروریستی در صوابی را 5 نفر، 4 شهروند و یک نیروی پلیس اعلام کرده اند.

 

ارسال نظر

 
1