خبر فوری

 
اظهار برائت ارتش آزادی بخش بلوچ نسبت به قتل معاون کمیسر پنجگور
کد خبر :394114435

11:58 1403/05/24


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, شهرستان پنجگور, گروه های مسلح بلوچ, مستونگ, معاون کمیسر, نیروهای امنیتی پاکستان, کمیته همبستگی بلوچ,

گروه تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) طی بیانیه ای نسبت به قتل معاون کمیسر شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان ابراز برائت نمود.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) طی بیانیه ای نسبت به قتل معاون کمیسر شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان ابراز برائت نمود.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اظهار داشت: سازمان ما نسبت به حمله روز گذشته به ذاکر بلوچ معاون کمیسر پنجگور در مستونگ ابراز بی اطلاعی می کند، ذاکر بلوچ هیچگاه در فهرست ترور بی ال ای قرار نداشت.

وی خاطرنشان کرد: ارتش اشغالگر پاکستانی و حکومت دست نشانده وی در بلوچستان همواره در حال تلاش برای توطئه و ارتباط دادن این حادثه به ارتش آزادی بخش بلوچ هستند، سازمان ما این موضوع را به صورت کامل رد می کند.

سخنگوی بی ال ای افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ از طریق این بیانیه به تمامی اهالی رسانه اعلام می دارد که اهداف بی ال ای واضح و روشن است و سیاست ما در قبال این اهداف غیر قابل تاسف است. سازمان پس از هرگونه عملیات خود آن را با افتخار می پذیرد، بنابراین تا زمانی که مسئولیت حادثه و یا حمله ای از سوی سخنگوی بی ال ای در کانال های رسمی سازمان پذیرفته نمی شود، این حملات هیچ ارتباطی با بی ال ای نداشته و رضایت سازمان نسبت به این حملات ضرورتی ندارد.

وی تصریح کرد: دورغ و ریا رویکرد همیشگی ارتش ترسوی پاکستان است، بر خلاف آن ارتش آزادی بخش بلوچ پایبند به اصول اخلاقی و انقلابی والا است که بیانگر سرچشمه قدرت به مردم بلوچ است، سازمان ما برای آزادی ملی بلوچ در حال مبارزه با نیروهای اشغالگر از طریق مبارزه مقدس است، در این امر هر فرد و یا سازمانی که در تضاد با منافع ملی بلوچ شناخته شود سازمان ما با مسئولیت تمام آنها را هدف قرار خواهد داد و تا زمانی که بی ال ای مسئولیت حمله ای را نمی پذیرد، باید بی ال ای را با آن حمله بی ارتباط دانست.

ارسال نظر

 
1