خبر فوری

 
 
مبارزه پلیس پاکستان با راهپیمایی های مسلمانان در مخالفت با رژیم صهیونیستی
کد خبر :392215924

10:37 1403/07/09


برچسب ها : اسرائیل, اسلام آباد, پاکستان, پلیس پاکستان, تیراندازی, حزب الله لبنان, راهپیمایی, راهپیمایی شیعیان, رژیم صهیونیستی, شیعه, شیعیان پاکستان, کراچی,

پلیس پاکستان در دو روز گذشته تمامی راهپیمایی ها و اعتراضات انجام شده به جنایات رژیم صهیونیستی در اقصی نقاط این کشور را با اقدام به تیراندازی و بازداشت معترضان، سرکوب کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| ملت پاکستان در اقصی نقاط این کشور از جمله کراچی، پاراچنار، اسلام‌آباد، لاهور ، اسکردو و دیگر نقاط راهپیمایی هایی در حمایت از حزب الله و مخالف رژیم صهیونیستی به راه انداختن که با خشونت از سوی نیروی پلیس مواجه شد.

روز گذشته شیعیان کراچی با به راه انداختن راهپیمایی بزرگی علیه جنایات رژیم صهیونیستی و ابراز همبستگی با مردم لبنان از منطقه نمایش به سمت کنسولگری آمریکا حرکت کردند. اما نیروی پلیس نزدیکی کنسولگری برای متوقف کردن این معترضان به جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهونیستی، اقدام به تیراندازی و شلیک گاز های اشک آور کرد. این اقدام به خشونت درحالی از سوی نیروی پلیس انجام شد که در میان معترضان زنان و کودکان نیز حضور داشتند  و این حملات موجب زخمی شدن تعدادی از معترضان شد.  

 

 

از طرفی راهپیمایی اسلام‌آباد هم که در حمایت از شهید سید مقاومت، ملت لبنان و مخالف جنایات رژیم صهیونیستی به راه افتاده بود توسط نیروی پلیس با خشونت مواجه شد. نیروی پلیس با استفاده از باتوم و دستگیری شرکت کنندگان در راهپیمایی، سعی کرد اعتراضات به آمریکا و اسرائیل را متوقف کند.

طرفداران حزب جماعت اسلامی در شهرهای مختلف پاکستان از جمله ایالت پنجاب و سند نماز های میت غیابی برای سید مقاومت حسن نصرالله خواندند. بر اساس گزارش های واصله، پلیس پنجاب یکی از امام جماعت های این نماز غیابی را نیز دستگیر کرده است.

 

پاراچنار ایالت خیبر پختون خوا

 

اسکردو، منطقه گلگیت بلتستان

 

 

ارسال نظر

 
1