خبر فوری

 
 
شهادت دو جوان شیعه درپی تیراندازی عناصر تکفیری در پاراچنار
کد خبر :391951765

10:31 1402/08/02


برچسب ها : افراد تکفیری, پاراچنار, پیشاور, ترور, ترور شیعه, تیراندازی, شیعه, شیعیان پاکستان, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه,

طی تیراندازی عناصر تکفیری در شهرستان پاراچنار، 2 شیعه به شهادت رسیده و5 تن نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| طی 24 ساعت گذشته دو حادثه تیراندازی علیه افراد شیعه در محدوده های اپر کرم و خیابان نهر شهرستان پاراچنار گزارش شده است که در این حوادث دو جوان شیعه به شهادت رسیده و پنج تن نیز زخمی شدند.

براساس جزئیات منتشر شده، حادثه اول که روز گذشته مورخه 1 آبان در منطقه خیرالدین واقع در شولزان تنگی از اپر کرم شهرستان پاراچنار رخ داد، یک جوان شیعه به شهادت رسید و دو تن نیز زخمی شدند. ارشد حسین فرزند حسین اکبر جوان شیعه شهید شده به همراه دو تن از کارگران مشغول بار زدن سنگ ریزه بودند که به ضرب گلوله عناصر تکفیری هدف قرار گرفتند.

 عنایت حسین، سید تجمل حیدر و مزمل حسین از رهبران قبایل طوری بنگش ضمن محکوم کردن این حادثه، درخواست بازداشت و مجازات فوری عاملان این حادثه را کرده و بیان داشتند در صورتی که مسببان حادثه تروریستی تری منگل به موقع بازداشت و مجازات می شدند، امروز شاهد بروز چنین حوادثی نبودیم.

از طرفی عارف حسین نیز که به همراه چند فرد دیگر پس از بازگشت از قطر امروز 2 آبان درحال رفتن به منزلش بود صبح هنگام در خیابان نهر پاراچنار به ضرب گلوله عناصر تکفیری به شهادت رسید. در این حمله عارف حسین فرزند نظر حسین به شهادت رسید درحالیکه سه تن از دیگر شیعیان به نام های اقتدار حسین فرزند مرحوم جواد حسین، مهدی حسین زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. 

 

ارسال نظر

 
1