خبر فوری

 
"ایتالیا مایل به تقویت بیشتر روابط خود با پاکستان است"
کد خبر :390708300

13:16 1403/02/18


برچسب ها : پاکستان و ایتالیا, روابط دو جانبه, روابط دوجانبه, سفیر ایتالیا, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

سفیر ایتالیا در گفتگو با نخست وزیر پاکستان اطمینان داد که ایتالیا مایل است روابط خود را با پاکستان بیشتر تقویت کند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان اظهار داشت که پاکستان روابط چندجانبه خود با ایتالیا را که همواره بر اساس حسن نیت و اعتماد متقابل بوده را به دید ارزش می نگرد .

به گزارش شاخه رسانه ای دفتر نخست وزیری پاکستان: آرمیلیان ماریلینا سفیر ایتالیا روز دوشنبه با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.

شهباز شریف ضمن ابراز اطمینان نسبت به روند مثبت مراودات دو جانبه میان پاکستان و ایتالیا، بر لزوم ارتقای سطح همکاری ها در حوزه های آموزش، تجارت، سرمایه گذاری، مهاجرت و مبادلات فرهنگی تاکید کرد و تعهد خالصانه خود برای مشارکت با ایتالیا جهت تحکیم بیشتر مناسبات فی‌مابین در روز های آتی را ابراز داشت.

نخست وزیر با تاکید بر تبادل هیئت های عالی رتبه میان دو طرف، از همتای ایتالیایی خود برای سفر به پاکستان دعوت کرد. وی در ادامه سیاست های داخلی و فرامرزی نخست وزیر ایتالیا را ستود و اظهار داشت که عملکرد وی ایتالیا را به یک عضو مهم اتحادیه اروپا تبدیل کرده است.

وی از ایتالیا به خاطر میزبانی از جمعیت زیادی از مهاجران پاکستانی که به عنوان پل ارتباطی بین دو کشور عمل می کنند و در عین حال به رشد اقتصادی آنها کمک می کند، تشکر کرد.

سفیر از نخست وزیر برای پذیرایی از وی تشکر کرد و اطمینان داد که ایتالیا مایل است روابط خود را با پاکستان بیشتر تقویت کند.

او گفت که تلاش خواهد کرد روابط قوی تر بین دو کشور را تقویت کند.

ارسال نظر

 
1