خبر فوری

 
ادعای دایره مبارزه با تروریسم مبنی بر قتل دو عضو ارتش آزادی بخش بلوچ در کویته
کد خبر :390250452

10:00 1402/07/15


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, افراد ربوده شده بلوچ, تجزیه طلب, دایره مبارزه با تروریسم, شهروندان بلوچ, عملیات نظامی, گروه های مسلح بلوچ, کویته,

دایره مبارزه با تروریسم از کشته شدن دو عضو سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ طی عملیاتی در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان خبر داد.


کویته: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم از کشته شدن دو عضو سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ طی عملیاتی در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان خبر داد.

طبق اعلام سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، دو عضو وابسته به ارتش آزادی بخش بلوچستان که با هدف انجام عملیات خرابکارانه وارد کویته شده بودند در یک عملیات در منطقه هزارگنجی این شهر کشته شدند.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم افزود: از افراد کشته شده اسلحه کلت، سه عدد نارنجک دستی به همراه یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط گردید.

اجساد کشته شدگان برای تشخیص هویت به بیمارستان منتقل شده‌اند، دایره مبارزه با تروریسم با تشکیل پرونده تحقیقات در این رابطه را آغاز کرده است.

لازم به ذکر است شهروندان بلوچ که توسط نهادهای امنیتی پاکستان دستگیر و ناپدید می‌شوند هر از چندگاهی طی عملیات های ساختگی نیروهای امنیتی به قتل می‌رسند، با این حال تشخیص هویت افراد به قتل رسیده برای نتیجه گیری در این رابطه بسیار ضروری است.

ارسال نظر

 
1