خبر فوری

 
رئیس جمهور پاکستان همکاری جامعه جهانی برای حفظ امنیت مردم فلسطین را خواستار شد
کد خبر :38256045

15:59 1403/01/10


برچسب ها : آصف علی زرداری, ارتش اسرائیل, پاکستان و فلسطین, رئیس جمهور پاکستان, رژیم صهیونیستی, سفیر فلسطین, غزه,

رئیس جمهور پاکستان همکاری جامعه جهانی برای حفظ امنیت شهروندان فلسطین در منطقه غزه را خواستار شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رئیس جمهور پاکستان همکاری جامعه جهانی برای حفظ امنیت شهروندان فلسطین در منطقه غزه را خواستار شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان بعد از ظهر امروز(جمعه) در گفتگو با احمد جواد ربیع سفیر فلسطین در اسلام آباد بر لزوم همکاری جامعه جهانی برای ارسال آزادانه کمک‌های بشردوستانه به غزه تأکید نمود.

وی اظهار داشت: پاکستان دارای روابط دیرینه تاریخی با فلسطین است، پاکستان همواره در کنار برادران فلسطینی خود حضور خواهد داشت و در هر بستری به حمایت از مردم این منطقه ادامه خواهد داد.

وی از شجاعت و پایداری مردم فلسطین در مبارزه طولانی علیه اشغالگری اسرائیل تمجید نمود.

وی خاطرنشان کرد: پاکستان کمک‌های بشردوستانه خود شامل مواد غذایی و دارویی را برای مردم فلسطین ارسال خواهد کرد.

در ادامه این دیدار احمد جواد ربیع سفیر فلسطین در اسلام آباد به تشریح آخرین وضعیت منطقه غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه این منطقه پرداخت.

وی با اشاره به فارغ التحصیلی بیش از 50 هزار دانشجویان فلسطینی از دانشگاه‌ها و مراکز علمی مختلف پاکستان، از اقدام دولت این کشور در حمایت از فراگیران فلسطینی در عرصه آموزشی تمجید نمود.

سفیر فلسطین در پایان قدردانی صمیمانه محمود عباس رئیس جمهور تشکیلات خودگردان فلسطین از دولت پاکستان را ابراز داشت و از پاکستان برای حمایت‌های بی بدیل از مردم فلسطین تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1