خبر فوری

 
 

 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | بر اثر وقوع انفجاری در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان، یک افسر دایره مبارزه با تروریسم کشته و دو عابر پیاده زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، این انفجار در جاده سلطان ابراهیم شهرستان خضدار ایالت بلوچستان رخ داد که منجر به جان باختن مراد جاموت افسر دایره مبارزه با تروریسم و زخمی شدن 2 غیر نظامی و عابر پیاده شد.

همچنین مجروحان در این حادثه را به بیمارستان منتقل نمودند.

لازم به ذکر است، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ پس از وقوع این حادثه طی انتشار بیانیه ای مسئولیت این انفجار و قتل مراد جاموت افسر دایره مبارزه با تروریسم در شهرستان خضدار را بر عهده گرفت.

وی در بیانیه اش اعلام کرد: شبه نظامیان ارتش آزادی بخش بلوچ طی عملیاتی در جاده سلطان ابراهیم شهرستان خضدار خودروی مراد جاموت افسر دایره مبارزه با تروریسم را توسط بمب دست ساز مورد هدف قرار دادند که در نتیجه، خودروی منهدم گردید و افسر مذکور در دم کشته شد.

وی افزود: مراد جاموت به عنوان یکی از افسران دایره مبارزه با تروریسم فعالیت می کرد، سازمانی که در جنایاتی همچون یورش به خانه‌ های بلوچ، ناپدید شدن اجباری و کشتن مردم در برخوردهای ساختگی دست دارد و این افسر کشته شده مستقیماً در ناپدید شدن اجباری افراد در شهرستان خضدار و نواحی آن همچنین کشتن بلوچ ها در برخوردهای ساختگی و پرتاب اجساد آنها نقش داشته است.

جیئند بلوچ در ادامه گفت: مراد جاموت پیش از این در لیست اهداف ارتش آزادی بخش بلوچ قرار داد که در آخر ظهر امروز توسط نیروهای ویژه ارتش آزادی بخش بلوچ به هلاکت رسید.

وی در پایان بیانیه خود خاطر نشان کرد: حملات ارتش آزادی بخش بلوچ علیه ارتش پاکستان تا آزادی سرزمین بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1