خبر فوری

 
 
تخریب دکل مخابراتی و دوربین‌های مداربسته توسط جبهه آزادی بخش بلوچستان در تربت
کد خبر :381046481

15:15 1402/06/06


برچسب ها : ارتش پاکستان, انهدام دکل مخابراتی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای از عملیات خرابکارانه این سازمان در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ ایالت بلوچستان پاکستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای از عملیات خرابکارانه این سازمان در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ ایالت بلوچستان پاکستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 3:20 بعد از ظهر روز یکشنبه دوربین‌های مداربسته ارتش پاکستان و دکل مخابراتی اپراتور تلفن همراه را هدف قرار داده و از کار انداختند.

وی افزود: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این عملیات خرابکارانه را بر عهده می‌گیرد.

وی ابراز داشت: ارتش پاکستان با اهداف جاسوسی اقدام به نصب دوربین‌های مداربسته در منطقه دنک نموده بود، فدائیان بلوچ ما طی یک عملیات خرابکارانه تمامی دوربین‌ها و تجهیزات نصب شده را از کار انداختند و سپس تأسیسات دکل مخابراتی را نیز هدف قرار دادند.

سرگرد گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: دوربین‌ها و دکل مخابراتی مذکور را پیش از این نیز در 29 ژوئیه(7 مرداد) منهدم کرده بودند؛ اما در سومین روز حمله ما ارتش پاکستان با بازسازی آن مجدداً آنها را راه اندازی نمود.

وی گفت: تمامی تأسیسات نصب شده از سوی ارتش پاکستان در سرزمین بلوچ در فهرست اهداف مهم ما قرار دارند و ما به عملیات های خود علیه آنان ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

 
1