خبر فوری

 
 
هلاکت یک عضو کلیدی داعش در قلعه سیف الله پاکستان
کد خبر :380652605

09:20 1402/11/21


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, داعش, داعش خراسان, شهرستان قلعه سیف الله, عملیات اطلاعاتی, هلاکت تروریست ها,

یک عضو کلیدی گروه تروریستی داعش در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان قلعه سیف الله ایالت بلوچستان به درک واصل شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| یک عضو کلیدی گروه تروریستی داعش در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان قلعه سیف الله ایالت بلوچستان به درک واصل شد.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان(ISPR) در بیانیه‌ای اعلام داشت: در پی دریافت گزارش محرمانه در خصوص حضور یک تروریست سرشناس در شهرستان قلعه سیف الله نیروهای امنیتی عملیاتی را در این منطقه آغاز نمودند.

در جریان این عملیات یکی از تروریست‌های سرشناس و کلیدی داعش به نام عبدالشکور ملقب به نعمان و ابوحمزه خراسانی را به ضرب گلوله به هلاکت رساندند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، این تروریست عضو داعش مغز متفکر انفجارهای روز چهارشنبه در شهرستان‌های قلعه سیف الله و پشین بود و طراحی عملیات های انتحاری بزرگ در ایالت بلوچستان را انجام داده است، وی به عنوان یک تروریست ارشد تحت تعقیب نهادهای امنیتی پاکستان قرار داشت.

ارسال نظر

 
1