خبر فوری

 
دیدار هیئت مجلس سنای پاکستان با نمایندگان پارلمان انگلیس در لندن
کد خبر :378750682

16:53 1402/10/27


برچسب ها : پارلمان انگلیس, پاکستان و انگلیس, دیدار, روابط پارلمانی, روابط دوجانبه, لندن, مجلس اعیان بریتانیا, مجلس سنای پاکستان, همکاری دوجانبه,

هیئتی از مجلس سنای پاکستان که در لندن به سر می برد، ظهر امروز با قربان حسین عضو مجلس اعیان و یاسمین قریشی نماینده پارلمان انگلیس دیدار و گفتگو کرد.


لندن: به گزارش راز نیوز | هیئتی از مجلس سنای پاکستان که از تاریخ 26 دی ماه (16 ژانویه 2024) در لندن به سر می­برد، ظهر امروز با قربان حسین عضو مجلس اعیان و یاسمین قریشی نماینده پارلمان انگلیس دیدار و گفتگو کرد.

به گفته دبیرخانه مجلس سنای پاکستان، هیئتی بلندپایه متشکل از سناتور خالده عاطیب، سناتور عابده عظیم، سناتور کشو بائی و حافظ شیخ، موضوعات مورد علاقه دوجانبه را با نمایندگان پارلمان بریتانیا مورد بحث و بررسی قرار دادند و بر افزایش همکاری های دوجانبه تاکید کردند.

این هیئت مروری جامع بر نظام انتخاباتی پاکستان و حضور پرشور زنان از طریق کرسی های ویژه در پارلمان این کشور، به مقامات انگلیس ارائه کرد.

نمایندگان پارلمان انگبس همچنین در مورد روند عضویت در مجلس اعیان این کشور، جنبه های مهم سیستم پارلمانی و انتخاباتی توضیحاتی ارائه کردند

در پایان این نشست همچنین نمایندگان مجلس دو کشور بر اهمیت تقویت همکاری های بین پارلمانی تاکید و عزم خود را برای توسعه روابط نزدیک تر بین دو پارلمان ابراز کردند.

ارسال نظر

 
1