خبر فوری

 
 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای ارتش پاکستان در گورکوپ
کد خبر :377469346

15:05 1402/10/30


برچسب ها : ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 7 شامگاه جمعه اردوگاه ارتش اشغالگر پاکستان واقع در منطقه گورکوپ از توابع شهرستان کیچ را به وسیله سلاح‌های سنگین و خودکار هدف حمله قرار دادند که خسارات مالی و جانی برای ارتش دشمن به همراه داشت.

وی گفت: فدائیان بلوچ ما با استفاده از تاکتیک‌های بروز جنگی اهداف دشمن اشغالگر را نشانه می‌گیرند، آن روز دیر نیست که ارتش شکست خورده پاکستان پا به فرار از بلوچستان بگذارد.

وی تصریح کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و بر عزم خود برای تداوم حملات علیه ارتش اشغالگر پاکستان و تمامی منافع حاکمیت پاکستان تا زمان آزادی کامل بلوچستان تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1