خبر فوری

 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به سکونتگاه سرهنگ ارتش پاکستان در منطقه مند
کد خبر :377011238

09:55 1402/09/16


برچسب ها : ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, خمپاره, سرگرد گهرام بلوچ, سرهنگ ارتش پاکستان, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله به سکونتگاه سرهنگ ارتش پاکستان در واقع در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله به سکونتگاه سرهنگ ارتش پاکستان در واقع در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: حوالی ساعت 5:40 شامگاه روز سه شنبه فدائیان بلوچ ما بخش مسکونی اردوگاه مرکزی ارتش پاکستان واقع در منطقه سورو مند در شهرستان کیچ را هدف قرار دادند، فدائیان بلوچ ما در این حمله با اتخاذ تاکتیک‌های نظامی از فاصله‌های امن در حالت آماده باش برای مقابله با واکنش احتمالی دشمن در محل حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این حمله سکونتگاه سرهنگ ارتش پاکستان به نام آصف منیر به صورت ویژه مورد هدف قرار گرفت و 6 خمپاره به صورت پی در پی به هدف مورد نظر شلیک گردید که به داخل منطقه مسکونی اردوگاه اصابت شد، با توجه به شدت حمله مذکور نیروهای دشمن در سنگرهای امن خود پناه گرفتند و فدائیان بلوچ ما با موفقیت از منطقه خارج شدند.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و بر عزم خود برای تداوم حملات علیه دشمن اشغالگر تا زمان آزادی کامل بلوچستان تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1