خبر فوری

 
دیجیتال سازی و پارک فناوری اطلاعات محور گفتگوی مقامات پاکستان و کره جنوبی
کد خبر :375108399

17:51 1403/05/23


برچسب ها : پاکستان و کره جنوبی, روابط دو جانبه, سفیر کره جنوبی, وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان, وزیر فدرال فناوری اطلاعات و مخابرات پاکستان,

سفیر کره جنوبی امروز با خانم شازه فاطمه خواجا وزیر دولت پاکستان برای فناوری اطلاعات و مخابرات دیدار کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر کره جنوبی امروز با خانم شازه فاطمه خواجا وزیر دولت پاکستان برای فناوری اطلاعات و مخابرات دیدار کرد.

طرفین در این نشست در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک، دیجیتال سازی و پروژه پارک فناوری اطلاعات اسلام‌آباد به گفتگو پرداختند.

وزیر دولت فدرال پاکستان در این بین اظهار داشت که پاکستان برای روابط خود با جمهوری کره ارزش زیادی قائل است و دو کشور می توانند از تجربیات یکدیگر در زمینه فناوری اطلاعات و مخابرات بهره ببرند.

وی گفت: بر اساس دستورات نخست وزیر پاکستان، اقداماتی برای دیجیتالی شدن در کشور درحال انجام است و به همین منظور بخش های حکومت، اقتصاد و خدمات در حال دیجیتالی شدن هستند.

خانم شازه فاطمه همچنین بر تبادل کارشناسان فناوری بین دو کشور و آغاز برنامه آموزشی مشترک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید کرد.

وزیر از دولت کره برای همکاری در ساخت پارک آی تی در اسلام آباد تشکر کرد و افزود: پارک فناوری اطلاعات اسلام آباد پروژه بسیار مهمی است و دولت خواهان تکمیل هر چه سریعتر آن است.

سفیر گفت که کره خواهان افزایش همکاری با پاکستان در زمینه فناوری اطلاعات و مخابرات است.

ارسال نظر

 
1