خبر فوری

 
سند: بازداشت یک تروریست در حین بمب گذاری در ریل راه آهن
کد خبر :373601040

10:33 1403/05/18


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, انفجار خط راه آهن, بمب گذاری, پلیس ایالت سند, خط راه آهن, خط ریلی, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سی تی دی, نوابشاه,

طرح تروریستی انفجار در خط ریلی کراچی به ایالت پنجاب پاکستان، با اقدام به هنگام دایره مبارزه با تروریسم در شهر نواب شاه نافرجام ماند.


سند: به گزارش راز نیوز| طرح تروریستی انفجار در خط ریلی کراچی به ایالت پنجاب پاکستان، با اقدام به هنگام دایره مبارزه با تروریسم در شهر نواب شاه نافرجام ماند.

نیروهای سی تی دی طی یک عملیات اطلاعاتی در شهر نواب شاه ایالت سند موفق شدند یک تروریست به نام محمد حنیف را در حین بمب گذاری در خط ریلی بازداشت نمایند.

طبق اعلام مقامات دایره مبارزه با تروریسم، این تروریست عضو ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) بوده و در خارج از کشور آموزش های نظامی را دریافت کرده است، وی در پرونده های مختلف همچون حمله به اتباع چینی و نیروهای رنجرز تحت تعقیب نهادهای امنیتی قرار داشت.

مقامات دایره مبارزه با تروریسم افزودند: این تروریست چندی قبل بازداشت شده بود و در حین انتقال به دادگاه موفق به فرار از چنگ نیروهای امنیتی شد، نام وی در فهرست قرمز تروریست های دایره مبارزه با تروریسم قرار دارد.

ارسال نظر

 
1