خبر فوری

 
بی ال اف: هلاکت سه نیروی دشمن طی عملیات هایی در زامران و هوشاپ
کد خبر :362891205

10:13 1403/03/20


برچسب ها : BLF, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, زامران, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, هوشاپ,

در حملات شبه نظامیان وابسته به جبهه آزادی بخش بلوچستان در زامران و هوشاپ، سه نظامی ارتش پاکستان کشته و پنج تن زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای با برعهده گرفتن حملات انجام گرفته علیه نیروهای امنیتی در زامران و هوشاپ از کشته شدن سه نظامی ارتش پاکستان خبر داد.

سخنگو با تصریح بر اینکه شبه نظامیان ساعت 15 مورخه 17 خرداد پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستان را در منطقه زامری کور شهرستان زامران هدف قرار دادند، گفت: این حمله ابتدا با هدف قراردادن نیروی دشمن مستقر در دیده بانی با سلاح تک تیرانداز آغاز شد و سپس شبه نظامیان با سلاح های سنگین با یورش به سمت پاسگاه، سیستم برق رسانی و دوربین های آن را منهدم کردند.

وی افزود: شبه نظامیان در حمله ای دیگر ساعت 17:30 بعدازظهر جمعه 18 خرداد، پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستان را در منطقه ای میان هوشاپ و سهاکی را با سلاح های سنگین و خودکار هدف حمله قرار دادند. این حمله که به مدت پانزده دقیقه به طول انجامید موجب هلاکت 2 نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر شد.

سرگرد گهرام بلوچ در ادامه با تاکید بر تداوم عملیات های این سازمان تا زمان آزادی کامل سرزمین بلوچستان، اظهار داشت که این حملات با شدت بیشتری ادامه می یابند.

ارسال نظر

 
1