خبر فوری

 
 
بی ال اف: مسئولیت حملات مشکه و زامران را بر عهده می گیریم
کد خبر :362432568

09:56 1402/09/14


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, مشکه, منطقه زامران,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حملات به ارتش پاکستان در مناطق مشکه و زامران را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حملات به ارتش پاکستان در مناطق مشکه و زامران را برعهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 5:30 شامگاه روز یکشنبه 3 دسامبر(12 آذر ماه) با حمله به ارتش اشغالگر پاکستانی یک نظامی را به هلاکت رساندند.

وی افزود: این حمله به ایست و بازرسی ارتش پاکستان واقع در منطقه کوتان از توابع بخش زامران شهرستان کیچ با استفاده از سلاح‌های جدید و سنگین صورت گرفته که در نتیجه آن یک نظامی ارتش دشمن کشته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

سخنگوی بی ال اف همچنین در یک بیانیه جداگانه اعلام داشت: در حمله فدائیان بلوچ به پاسگاه ارتش دشمن در منطقه بندکی مشکه نیز یک نظامی دشمن به هلاکت رسید.

وی گفت: این حمله حوالی ساعت 3 بعد از ظهر روز یکشنبه 3 دسامبر(12 آذر) علیه پاسگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه بندکی رخ و فدائیان بلوچ ما با استفاده از سلاح‌های جدید و سنگین این پاسگاه را هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی ارتش اشغالگر به هلاکت رسیده و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد. حملات علیه تمامی منافع ارتش اشغالگر پاکستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1