خبر فوری

 
 
وزیر دفاع خواستار افزایش همکاری ژاپن در حوزه اقتصادی پاکستان شد
کد خبر :362037661

14:40 1403/01/17


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, خواجه محمد آصف, روابط اقتصادی, روابط دفاعی, روابط دوجانبه, سفیر ژاپن, همکاری دوجانبه, وادا میتسوهیرو, وزیر دفاع پاکستان,

سفیر ژاپن با خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان در اسلام آباد به گفتگو و رایزنی در خصوص موضوعات مورد علاقه دوجانبه پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سفیر ژاپن با خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان در اسلام آباد به گفتگو و رایزنی در خصوص موضوعات مورد علاقه دوجانبه پرداخت.

وادا میتسوهیرو سفیر ژاپن روز جمعه با خواجه محمد آصف وزیر دفاع، تولیدات دفاعی و هوانوردی پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد و از حمایت مداوم دولت ژاپن از پاکستان و کشف راه های جدید همکاری متقابل اطمینان داد.

در این نشست وزیر دفاع پاکستان بیان کرد: روابط دیپلماتیک، نظامی و اقتصادی پاکستان و ژاپن بر اساس اصول حسن نیت و اعتماد متقابل به یکدیگر است.

وی همچنین خواستار همکاری هرچه بیشتر ژاپن با پاکستان در فعالیت های کلان اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش های تولیدی دریایی و صنعتی شد.

در پایان این دیدار خواجه محمد آصف از تلاش‌های دولت ژاپن برای برگزاری منظم رایزنی های سیاسی و نظامی بین پاکستان و ژاپن قدردانی کرد و گفت: چنین تعاملاتی به وضوح بیانگر تمایل دو کشور برای تقویت همکاری دفاعی دوجانبه است.

 

ارسال نظر

 
1