خبر فوری

 
مسعود خان شهادت رئیس جمهور ایران و همراهانش را تسلیت گفت
کد خبر :361450516

14:13 1403/03/05


برچسب ها : ابراهیم رئیسی, دکتر حسین امیرعبداللهیان, رئیس جمهور ایران, سفیر ایران, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در آمریکا, سفیر پاکستان در واشنگتن, شهادت, مسعود خان, وزیر امور خارجه ایران,

مسعود خان سفیر پاکستان در آمریکا برای عرض تسلیت به مناسبت شهادت قربانیان سقوط بالگرد با سفیر و نماینده دائم این کشور در سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز | مسعود خان سفیر پاکستان در ایالات متحده آمریکا برای عرض تسلیت به مناسبت شهادت قربانیان سقوط بالگرد از جمله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران با سفیر و نماینده دائم این کشور در سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار، حادثه تلخ سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور ایران و همراهانش را از طرف مردم و دولت پاکستان به مردم و رهبری ایران تسلیت گفت.

سفیر ایران ضمن ابراز همدردی با ملت ایران بیان کرد: پاکستان و ایران دارای روابط نزدیک برادرانه هستند و ما در غم برادران و خواهران خود در ایران شریک هستیم.

مسعود خان در پایان سخنانش به سفر اخیر هیئت عالی رتبه ایرانی به سرپرستی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به پاکستان اشاره کرد و گفت: از رئیس جمهور فقید ایران و همراهانش در پاکستان به گرمی پذیرایی و استقبال شد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و دیگر همراهان در سانحه سقوط بالگرد در تاریخ 30 اردیبهشت (19 مه) به مقام والای شهادت نائل گردیدند.

ارسال نظر

 
1