خبر فوری

 
منابع بلوچ: چهار کشته طی درگیری ساختگی دایره مبارزه با تروریسم در خضدار و جعفر آباد
کد خبر :361186824

10:40 1402/06/26


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, خضدار, درگیری, شهرستان خضدار, عملیات ساختگی, منابع بلوچ,

منابع خبری بلوچ دو تن از چهار فرد کشته شده در درگیری های مدعایی دایره مبارزه با تروریسم در خضدار و جعفرآباد را افراد ربوده شده به دست نهادهای امنیتی و این درگیری را درگیری ساختگی عنوان کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع خبری بلوچ در گزارشی اظهار داشتند که دو تن از افرادی که طبق مدعای دایره مبارزه با تروریسم کشته شده حین درگیری با نیروهای امنیتی در شهرستان خضدار معرفی شده اند، از افراد ربوده شده به دست نیروهای امنیتی می باشند.

به گفته گزارش، دایره مبارزه با تروریسم مدعی شده است که طی درگیری با عناصر تروریستی در منطقه کهتان شهرستان خضدار و جعفر آباد در هر منطقه دو تن از افراد وابسته به سازمان های ممنوعه (بلوچ) را به قتل رسانده است. این نیرو اسامی افراد کشته شده در خضدار را امیر بخش و اعجاز احمد معرفی کرده و مدعی شد که از نزد آنها اسلحه کلاشینکوف و نارنجک دستی کشف کرده است.

بخوانید: ناپدید شدن مجدد جوان بلوچ به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در قلات

منابع بلوچ مدعی هستند که اعجاز در حقیقت یک فرد بلوچ ربوده شده به دست نهادهای امنیتی پاکستان می باشد که مورخه 23 اوت ساعت 2 بامداد طی یورش نیروهای امنیتی به منزلش از منگچر دستگیر شده است. برادرِ اعجاز ضمن تشکیل پرونده در کلانتری محل، گفته بود که اعجاز پیش از این هم یک مرتبه دستگیر و مفقود شده است و این مرتبه دفعه دومی است که وی را هدف ربایش قرار داده اند.

همچنین امیر بخش نیز مورخه 5سپتامبر-14شهریور از منطقه باغبانه شهرستان خضدار به دست نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شده بود.

شایان ذکر است پیش از این نیز رسانه های بلوچ در دفعات مختلف برخی از افراد کشته شده طی عملیات نیروهای دایره مبارزه با تروریسم را افراد ربوده شده معرفی کرده اند که این امر نشان دهنده درگیری های ساختگی نیروهای امنیتی می باشد.

ارسال نظر

 
1