خبر فوری

 
کشته شدن 4 تن در پی درگیری میان عناصر تروریستی و نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :360100516

10:52 1402/07/26


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, درگیری مسلحانه, شهرستان کرک, عناصر تروریستی, میران شاه, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

در اثر درگیری میان عناصر تروریستی و نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان‌های وزیرستان شمالی و وزیرستان جنوبی دو تروریست به همراه دو تن از نظامیان پاکستانی کشته شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر درگیری میان عناصر تروریستی و نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان‌های وزیرستان شمالی و وزیرستان جنوبی دو تروریست به همراه دو تن از نظامیان پاکستانی کشته شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی اداره روابط‌ عمومی ارتش پاکستان، نیروهای امنیتی به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر حضور تروریست‌ها عملیاتی علیه مخفیگاه تروریست‌ها واقع در منطقه عثمان منزه در شهرستان وزیرستان جنوبی انجام دادند.

در این عملیات درگیری مسلحانه‌ای میان تروریست‌ها و نیروهای امنیتی صورت گرفت که در نتیجه آن یک تروریست کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

همچنین در این عملیات یک نظامی پاکستانی به نام ساجد اعظم با سن 31 سال ساکن منطقه کوتلی ناحیه کشمیر آزاد جان باخت.

دومین درگیری میان عناصر تروریستی و نیروهای امنیتی نیز در منطقه میران شاه شهرستان وزیرستان شمالی رخ داد که منجر به هلاکت یک تروریست و جان باختن یک نظامی ارتش پاکستان به نام وارث خان با سن 27 سال ساکن شهر کَرَک ایالت خیبر پختون خوا گردید.

ارسال نظر

 
1