خبر فوری

 
رایزنی تلفنی نخست وزیر پاکستان با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی
کد خبر :359710023

10:33 1401/09/12


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, رئیس امارات متحده عربی, سیل زدگان, شیخ محمد بن زاید آل نهیان, گفتگوی تلفنی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان روز گذشته با شیخ محمد بن زاید آل نهیان به صورت تلفنی به رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان روز گذشته با شیخ محمد بن زاید آل نهیان به صورت تلفنی به رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نخست وزیر پاکستان در این گفتگوی تلفنی با تبریک پنجاه و یکمین سالگرد روز ملی امارات متحده عربی بر عزم خود برای ارتقای بیش از پیش همکاری‌های دوجانبه میان پاکستان و امارات متحده عربی تأکید ورزید.

مقامات دو کشور در این گفتگوی تلفنی با اشاره به روابط دیرینه و برادرانه میان دو کشور نسبت به متنوع سازی روابط و توسعه آن در تمام جهات توافق نمودند.

نخست وزیر پاکستان از نقش شیخ زاید بن سلطان آل نهیان رئیس و بنیان‌گذار فقید امارات متحده عربی در ایجاد روابط نزدیک و دوستانه میان پاکستان و امارات تمجید نمود و گفت: شیخ زاید در طول حیات خود سفرهای رسمی مختلفی به پاکستان داشت و در زمینه پروژه‌های رفاهی بخش اجتماعی نیز به همکاری‌های مالی می‌پرداخت. بیمارستان شیخ زاید نمونه‌ای از خدمات شایان وی برای پاکستان است، نام وی همواره در فعالیت‌های رفاهی به یادگار خواهد ماند.

محمد شهباز شریف در ادامه از رئیس امارات متحده عربی برای ارائه کمک مالی و نیز ارسال محموله‌های امدادی به پاکستان جهت کمک به سیل زدگان تقدیر نمود.

رئیس امارات متحده عربی نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تقدیر از نخست وزیر پاکستان برای تبریک روز ملی، آرزوی موفقیت و سلامتی برای مردم پاکستان نمود.

نخست وزیر پاکستان همچنین از رئیس امارات متحده عربی برای سفر به پاکستان دعوت به عمل آورد که شیخ محمد بن زاید آل نهیان آن را پذیرفت.

ارسال نظر

 
1