خبر فوری

 
زخمی شدن 6 تن در پی انفجار نارنجک در مرکز پلیس در جامشورو ایالت سند
کد خبر :359577170

10:46 1403/04/28


برچسب ها : انبار مهمات, انفجار بمب, انفجار نارنجک, پلیس ایالت سند, جامشورو,

در پی انفجار در انبار مهمات مرکز پلیس در منطقه جامشورو ایالت سند پاکستان دست کم 6 نفر مجروح شدند.


سند: به گزارش راز نیوز| در پی انفجار در انبار مهمات مرکز پلیس در منطقه جامشورو ایالت سند پاکستان دست کم 6 نفر مجروح شدند.

طارق رازق داریجو معاون بازرس کل پلیس ایالت سند ضمن رد وقوع هرگونه اقدام تروریستی اظهار داشت: در نتیجه گرمای شدید هوا، نارنجک های موجود در انبار مهمات مرکز پلیس منفجر شدند.

وی افزود: در نتیجه این انفجار 4 تن از نیروهای ما مجروح شدند که 2 تن از آنها برای درمان به بیمارستان آقا خان انتقال یافتند.

به گفته طارق نواز رئیس پلیس بخش مرکزی منطقه جامشورو، وضعیت 2 تن از مجروحان وخیم بود که بلافاصله به بیمارستان دولتی حیدرآباد انتقال یافتند.

وی افزود: در اثر این حادثه خسارت شدیدی به مرکز پلیس وارد آمد و چندین خودرو و موتور 3 چرخه موجود در محوطه مرکز پلیس نیز منهدم شدند.

هویت مجروحان این حادثه به این شرح اعلام شده است: سر پاسبان محمد بخش، دستیاران بازرس دوم پلیس رسول بخش و غلام معی الدین، پاسبانان ارشاد و علی عبداللطیف و یک فرد تحت بازداشت به نام جمشید.

در حالی که مقامات پلیس ایالت سند وقوع هرگونه اقدام تروریستی در این انفجار را رد می کنند، اما ارتش انقلابی سندو دیش(SRA) از سازمان های تجزیه طلب مبارز سِندی طی بیانیه ای مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفته است.

ارسال نظر

 
1