خبر فوری

 
آصف زرداری: تاکید بر ارتقای حمل و نقل ریلی و جاده ای جهت تقویت مناسبات مردمی میان پاکستان و ترکیه
کد خبر :358134260

10:37 1403/02/01


برچسب ها : آصف علی زرداری, پاکستان و ترکیه, رئیس جمهور پاکستان, رئیس ستاد کل ارتش ترکیه, سفیر ترکیه, مدال, مدال نظامی, هلال امتیاز,

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان در دیدار با رئیس ستاد کل ارتش ترکیه، بر نیاز مبرم به حمل و نقل ریلی و جاده ای جهت تقویت بیشتر مناسبات مردمی میان دو کشور پاکستان و ترکیه، تاکید کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان با تاکید بر نیاز مبرم به حمل و نقل ریلی و جاده ای جهت تقویت بیشتر مناسبات مردمی میان دو کشور پاکستان و ترکیه، گفت: این بستری ارزان برای رفت و آمد می باشد که نه تنها ارتقای سطح روابط میان دو طرف را به دنبال دارد بلکه مراودات اقتصادی فی‌مابین نیز افزایش خواهد یافت.

ژنرال متین گوراک رئیس ستاد کل ارتش ترکیه روز گذشته با آصف علی زرداری در ساختمان ریاست جمهوری اسلام‌آباد دیدار کرد.

در این دیدار به همراه ژنرال ساحر شمشاد رئیس کمیته ستاد مشترک روسای ارتش پاکستان، مهمت باچاجی سفیر ترکیه در اسلام‌آباد هم حضور داشتند.

 

رئیس جمهور پاکستان در ادامه با تصریح بر اینکه پاکستان مصمم به تعمیق هرچه بیشتر همکاری های سودمند دو جانبه با ترکیه در همه زمینه های مورد علاقه مشترک است، گفت: برای نزدیک تر شدن مردم دو کشور نیاز است تبادل های دو جانبه فرهنگی از جمله در بخش های ادبیات و شعر افزایش یابد.

وی با برجسته سازی این موضوع که ترکیه دوست مخلص پاکستان است و دو کشور از روابط عمیق برادرانه برخوردار می باشند، تاکید کر که نیاز است این مناسبات را بر اساس منافع دو جانبه، بیشتر ارتقا داد.

گفتنی است پیش از نشست دو طرفه، آصف علی زرداری طی مراسمی که در ساختمان ریاست جمهوری پاکستان برگزار شد، مدال امتیاز نظامی را به رئیس ستاد کل ارتش ترکیه به پاس خدمات ارزنده او در راستای تقویت و گسترش مناسبات دفاعی میان دو کشور اعطا کرد.

ارسال نظر

 
1