خبر فوری

 
 
ربوده شدن 2 جوان بلوچ و کشف دو جسد دیگر متعلق به افراد ربوده شده توسط نهادهای امنیتی پاکستان
کد خبر :357284678

14:43 1401/11/07


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

منابع آگاه از ربوده شدن دو جوان بلوچ توسط نهادهای امنیتی پاکستان و کشف 2 جسد دیگر متعلق به افراد ربوده توسط نیروهای امنیتی خبر دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از ربوده شدن دو جوان بلوچ توسط نهادهای امنیتی پاکستان و کشف 2 جسد دیگر متعلق به افراد ربوده توسط نیروهای امنیتی خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز گذشته با یورش به بیمارستان دولتی کویته مرکز ایالت بلوچستان یک جوان بلوچ به نام سلام فرزند محمد اعظم از اهالی منطقه مشکه تنگ را به همراه دوستش خدا رحم بازداشت و به محل ناشناس منتقل کردند.

یکی از اقوام نزدیک به سلام با تأیید ربوده شدن وی گفت: پس از بازداشت سلام و دوست وی توسط نیروهای امنیتی هیچ اطلاعاتی از وی در دست نداریم.

به گفته منابع نزدیک به سلام بلوچ وی دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه دولتی کویته بود که روز گذشته توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شد.

منابع آگاه همچنین از ربوده شدن یک جوان دیگر بلوچ به نام باسط خبر می‌دهند، به گفته اعضای خانواده باسط بلوچ وی توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان دستگیر و به محل ناشناس منتقل شده است.

از سوی دیگر دو جسد در مناطق کویته و بسیمه ایالت بلوچستان کشف شده است که تنها هویت یکی از اجساد یافت شده شناسایی شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، روز گذشته یک جسد در منطقه کوهستانی واقع در نزدیکی جاده کمربندی شرقی شهر کویته کشف گردید که توسط مسئولان مربوطه به بیمارستان دولتی کویته منتقل گردید، پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید این جسد متعلق به فردی به نام سارنگ مری فرزند محمد سلطان مری است که 28 روز گذشته توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر و ناپدید شده بود.

هویت جسد یافت شده در منطقه کوهستانی کلغلی در بسیمه تاکنون شناسایی نشده است و این جسد به منظور تشخیص هویت به بیمارستان بسیمه انتقال یافته است.

لازم به ذکر است طی دو روز گذشته، چهار جسد در نقاط مختلف ایالت بلوچستان کشف شده است.

ارسال نظر

 
1