خبر فوری

 
دیدار وزیر دارایی پاکستان با دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اقتصادی و بازرگانی
کد خبر :347948070

14:28 1403/08/03


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اقتصادی و بازرگانی, روابط اقتصادی, روابط تجاری, محمد اورنگزیب, واشنگتن, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

وزیر دارایی و درآمدهای فدرال پاکستان و دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اقتصادی و بازرگانی در دیدار با یکدیگر در خصوص روابط دوجانبه اقتصادی و تجاری دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| وزیر دارایی و درآمدهای فدرال پاکستان و دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اقتصادی و بازرگانی در دیدار با یکدیگر در خصوص روابط دوجانبه اقتصادی و تجاری دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سناتور محمد اورنگزیب وزیر دارایی و درآمدهای فدرال پاکستان در ادامه دیدارهای خود در جریان سفر به واشنگتن، روز گذشته با سرکار خانم امی هولمن دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اقتصادی و بازرگانی دیدار و گفتگو نمود.

وزیر دارایی پاکستان در این دیدار نسبت به اهمیت مشارکت اقتصادی پاکستان و آمریکا در توسعه اقتصادی و اجتماعی پاکستان اذعان نمود و از حمایت های واشنگتن در این زمینه تقدیر نمود.

محمد اورنگزیب با اشاره به ظرفیت های گسترده موجود سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان از جمله در بخش های کشاورزی، فناوری اطلاعات، انرژی و معدن، از شرکت های آمریکایی برای سرمایه گذاری در این بخش ها دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1