خبر فوری

 
پکن: پاکستان و چین دوستان آهنین و شرکای استراتژیک هستند
کد خبر :347750682

11:07 1403/07/24


برچسب ها : پاکستان و چین, پکن, چین و پاکستان, روابط دوجانبه, سخنگوی وزارت امور خارجه چین, لی کیانگ, نخست وزیر چین, همکاری دوجانبه, وزارت امور خارجه چین,

سخنگوی وزارت امور خارجه چین می گوید: سفر نخست وزیر لی کیانگ به پاکستان ارتباطات استراتژیک را تقویت کرده و همکاری های دوجانبه را در سراسر جهان گسترش می دهد.


پکن: به گزارش راز نیوز | سخنگوی وزارت امور خارجه چین می گوید: سفر نخست وزیر لی کیانگ به پاکستان ارتباطات استراتژیک را تقویت کرده و همکاری های دوجانبه را در سراسر جهان گسترش می دهد.

مائو نینگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین، طی یک نشست مطبوعاتی در پکن گفت: چین و پاکستان دوستانی آهنین و شرکای همکاری استراتژیک هستند.

وی افزود: چین به دنبال همکاری با پاکستان برای گسترش همکاری های همه جانبه و تسریع در ایجاد یک جامعه دوجانبه نزدیک تر با آینده مشترک در عصر جدید است و هر دو کشور به طور مشترک برای صلح، توسعه و شکوفایی منطقه‌ای تلاش می‌کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در پایان اظهارات خود گفت: هر دو طرف به طور فعال به تفاهمات مشترک مهمی که رهبران دو کشور به آنها دست یافته اند، پایبند هستند و شاهد شتاب بسیار خوب و مطلوب در سطح روابط دوجانبه هستیم.

 

ارسال نظر

 
1