خبر فوری

 
تأکید پاکستان بر لزوم رسیدگی به چالش های مشترک در سایه احترام به تمامیت ارضی و حاکمیت دو کشور
کد خبر :347097088

19:30 1402/11/09


برچسب ها : ابراهیم رئیسی, اسلام آباد, انوار الحق کاکر, پاکستان و ایران, دکتر حسین امیرعبداللهیان, رئیس جمهور ایران, روابط دوجانبه, نخست وزیر پاکستان, همکاری دوجانبه, وزیر امور خارجه ایران,

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در جریان سفر یک روزه خود به اسلام آباد، با انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان به گفتگو و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در جریان سفر یک روزه خود به اسلام آباد، با انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان به گفتگو و رایزنی پرداخت.

در ابتدای این نشست، نخست وزیر موقت پاکستان با تاکید بر روابط نزدیک میان دو کشور بر تعهد پاکستان برای تحکیم بیشتر روابط دوجانبه تأکید کرد.

وی همچنین بر لزوم رسیدگی به چالش های مشترک از طریق رویکردهای مشارکتی که ریشه در احترام به قوانین بین المللی و اصول منشور سازمان ملل متحد، به ویژه تمامیت ارضی و حاکمیت پاکستان و ایران دارد، پافشاری کرد.

در پایان این نشست، انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان با ابراز احساسات گرم خود نسبت به دکتر ابراهیم رئیسی، از رئیس جمهور ایران دعوت کرد تا در اولین فرصت از پاکستان بازدید کند.

ارسال نظر

 
1