خبر فوری

 
بازداشت یکی از عوامل حمله به اتوبوس شیعیان در گلگت بلتستان پاکستان
کد خبر :346246064

16:53 1403/01/27


برچسب ها : ارتش پاکستان, بازداشت, حمله تروریستی, دستگیری تروریست ها, شیعه, شیعیان پاکستان, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی پاکستان یکی از عوامل دخیل در حمله تروریستی به اتوبوس مسافربری حامل شهروندان شیعه در منطقه گلگت بلتستان را شناسایی و دستگیر نمودند.


اسکردو: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی پاکستان یکی از عوامل دخیل در حمله تروریستی به اتوبوس مسافربری حامل شهروندان شیعه در منطقه گلگت بلتستان را شناسایی و دستگیر نمودند.

طبق گفته منابع آگاه، نیروهای امنیتی پس از کسب گزارشی مبنی بر حضور یکی از عوامل مرتبط با حمله تروریستی به اتوبوس مسافربری در خانه‌ای واقع در منطقه جگلوت دموت گلگت عملیاتی را آغاز نموده و به محل گزارش شده یورش بردند.

در نتیجه این عملیات مولوی اختر از فرمانده گروهک تروریستی محلی مورد بازداشت قرار گرفت.

بخوانید: تیراندازی عناصر تروریستی به اتوبوس مسافربری در چلاس دست کم 40 کشته و زخمی برجای گذاشت

لازم به ذکر است تروریست‌های ناشناس 3 دسامبر سال گذشته میلادی(12 آذر ماه 1402) یک دستگاه اتوبوس مسافربری را در نزدیکی منطقه بدور شهرستان چلاس منطقه گلگت بلتستان مورد حمله قرار دادند.

در این حمله تروریستی 10 نفر از جمله 2 نظامی ارتش پاکستان جان باختند.

ابو حسین علوی سخنگوی بخش منطقه چترال گروه تروریستی لشکر جهنگوی در بیانیه‌ای ضمن پذیرفتن مسئولیت این حمله اعلام داشت: هدف ما از این حمله افراد شیعه و نظامیان ارتش پاکستان بود.

ارسال نظر

 
1