خبر فوری

 
دولت سند خواستار آغاز پروژه های مشترک با همکاری دولت چین است
کد خبر :346050360

14:51 1403/03/24


برچسب ها : پاکستان و چین, دولت ایالت سند, دولت محلی ایالت سند, سرمایه گذاری, سرکنسول چین, سی پک, سی پیک, کراچی,

یانگ یوندونگ سرکنسول چین در ایالت سند امروز با شرجیل انعام میمن وزیر امور مالیاتی، حمل و نقل و کنترل مواد مخدر ایالت سند دیدار کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| یانگ یوندونگ سرکنسول چین در ایالت سند امروز با شرجیل انعام میمن وزیر امور مالیاتی، حمل و نقل و کنترل مواد مخدر ایالت سند دیدار کرد.

در این نشست ضمن برجسته سازی سفر اخیر نخست وزیر پاکستان به چین، در مورد پروژه های مشترک جاری دولت محلی ایالت سند و چین، پروژه های حمل و نقل و خط ریلی در کراچی، تبادل نظر انجام گرفت.

سرکنسول با آگاه کردن وزیر ایالت سند از ابتکارات دولت جدید چین، عملکرد دولت محلی در پروژه سی پیک را مورد قدردانی قرار داد و گفت: سی پیک بر اساس منافع مشترک دو کشور پاکستان و چین است.

وزیر عالی ایالت سند با دعوت از تجار و دولت چین جهت سرمایه گذاری در این ایالت، سرکنسول را از پست های خود در دولت محلی آگاه کرد و گفت: دولت سند خواستار آغاز پروژه های مشترک با همکاری دولت چین در ایالت می باشد. هرگونه همکاری لازم را با سرمایه گذاران چینی خواهیم داشت و از حقوق آنها حفاظت خواهد شد.

وی تاسیس کارخانه های چینی در سند را منفعت بخش برای هر دوطرف عنوان کرد و با بیان اینکه دولت پاکستان به طور ویژه ایالت سند، همیشه آماده همکاری با چین هستند، تلاش های دولت چین در مورد خط ریلی دایره ای کراچی را مورد تحسین قرار داد و خواستار سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل ایالت سند شد.

ارسال نظر

 
1