خبر فوری

 
سازمان جدایی طلب بلوچ مسئولیت سه حمله در کولواه، هیرونک و مستونگ را برعهده گرفت
کد خبر :344608210

10:58 1403/05/22


برچسب ها : BLF, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جدایی طلب, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, مستونگ, کولواه,

سازمان جدایی طلب جبهه آزادی بخش بلوچستان طی انتشار اعلامیه ای سه عملیات انجام گرفته در کولواه، هیرونک و مستونگ را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سخنگوی سازمان جدایی طلب بلوچ موسوم به "جبهه آزادی بخش بلوچستانBLF" با انتشار اعلامیه ای اظهار داشت که شبه نظامیان سازمان مورخه 11 آگوست (21 مرداد) همزمان با روز آزادی بلوچستان سه عملیات در مستونگ، کولواه و هیرونک را ترتیب داده و تلفات جانی و مالی به ارتش دشمن وارد آوردند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی این سازمان، افزود: صبح 21 مرداد، منزل سرگرد ارتش پاکستان در مستونگ را با نارنجک دستی هدف قرار دادیم که به دلیل منفجر شدن آن مقابل درب اصلی منزل، خسارتی به آن وارد آمد.

وی همچنین گفت: شب 21 مرداد پاسگاه ارتش را با سلاح های سنگین و به روز مورد حمله قرار دادیم که منجر به وارد آمدن تلفات جانی و مالی به ارتش شد.

سخنگو در ادامه با اشاره به حمله سوم انجام گرفته توسط این سازمان، تصریح کرد: پاسگاه ارتش در نزدیکی رستوران کدِ واقع در کولواه را هم شب 21 مرداد از دو جهت با سلاح های سنگین هدف قرار دادیم که منجر به کشته شدن 3 نظامی و زخمی شدن 2 تن شد.

وی روز 14 آگوست (روز ملی پاکستان) را روز سیاه توصیف کرد و گفت: در این روز تمامی مراسم هایی که در سرزمین اشغالی بلوچستان توسط اشغالگران برگزار می شود، از اهداف مشروع ما خواهند بود.

ارسال نظر

 
1