خبر فوری

 
تبادل نظر مقامات عالی رتبه پاکستان و امارات پیرامون روابط اقتصادی و تجاری
کد خبر :341357846

10:55 1403/08/03


برچسب ها : بانک جهانی, پاکستان و امارات متحده عربی, روابط اقتصادی, روابط تجاری, صندوق بین المللی پول, محمد اورنگزیب, واشنگتن, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

مقامات عالی رتبه پاکستان و امارات در حاشیه نشست سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در واشنگتن پایتخت آمریکا به دیدار و رایزنی پرداختند.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| مقامات عالی رتبه پاکستان و امارات در حاشیه نشست سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در واشنگتن پایتخت آمریکا به دیدار و رایزنی پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد اورنگزیب وزیر دارایی پاکستان روز گذشته با محمد بن هادی الحسینی وزیر امور مالی امارات متحده عربی دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص ابعاد مختلف مناسبات اقتصادی و تجاری موجود میان اسلام آباد و ابوظبی و راهکارهای گسترش این روابط در راستای منافع دوجانبه بحث و گفتگو نمودند.

وزیر دارایی پاکستان در این دیدار از حمایت های مستمر دولت امارات در صندوق های خارجی به ویژه نقش بانک های اماراتی قدردانی کرد.

وی همچنین با تشریح فرصت های موجود سرمایه گذاری در بخش های مختلفی همچون فناوری اطلاعات، کشاورزی و معدن در پاکستان از شرکت های اماراتی برای حضور و سرمایه گذاری در این بخش ها دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1