خبر فوری

 
عبدالعلیم خان: با نهاد هایی که بر بستر شورای تجارت آمریکا کار می کنند همکاری خواهد شد
کد خبر :341162447

14:26 1403/04/05


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, تجارت, رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان, سرکنسول آمریکا, شورای تجاری آمریکا, عبدالعلیم خان, هیئت سرمایه گذاری پاکستان, وزیر خصوصی سازی پاکستان,

هیأتی از شورای تجاری آمریکا به ریاست جان لوتون مسئول بخش اقتصادی سفارت آمریکا در پاکستان روز گذشته با عبدالعلیم خان وزیر برای هیأت سرمایه گذاری فدرال، خصوصی سازی و ارتباطات دیدار کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| هیأتی از شورای تجاری آمریکا به ریاست جان لوتون مسئول بخش اقتصادی سفارت آمریکا در پاکستان روز گذشته با عبدالعلیم خان وزیر برای هیأت سرمایه گذاری فدرال، خصوصی سازی و ارتباطات دیدار کرد.

در این نشست سلیم ماندوی والا رئیس کمیته دائم سنا برای دارایی، اعضای شورای ویژه تسهیل سرمایه گذاری و امداد الله بوسال معاون وزیر دارایی پاکستان حضور داشتند.

وزیر فدرال در اظهارات خود گفت: از فعالیت های بازرگانی گروه های تجاری استقبال می شود و به طور کامل با نهاد هایی که بر روی پلت فرم شورای تجارت آمریکا کار می کنند همکاری خواهد شد.

وی ادامه داد که برای رویارویی با چالش های پیش روی اقتصاد کشور، آنها می خواهند فرصت های تجاری برابر را به همه بدهند، و به همین منظور از سیاست های مشوقی استفاده خواهد شد که حجم تجارت را افزایش می دهد.

هیأت شورای تجارت آمریکا از وزیر فدرال برای پیشنهاد همکاری تشکر کرد و او را در مورد مشکلات مختلف پیش روی هیأت درآمد فدرال FBR آگاه کرد. هیأت همچنین عبدالعلیم خان را در جریان نگرانی های خود نیز قرار داد.

ارسال نظر

 
1