خبر فوری

 
امضای سند همکاری در بخش مخابرات میان پاکستان و مالزی
کد خبر :340048923

13:25 1402/12/10


برچسب ها : اداره مخابرات پاکستان, اسپانیا, امضای توافقنامه, پاکستان و مالزی,

اداره مخابرات پاکستان و کمیسیون ارتباطات و چند رسانه ای مالزی با هدف نوآوری، رشد اقتصادی و افزایش اتصال در هر دو کشور، سند همکاری امضاء کردند.


بارسلون: به گزارش راز نیوز| اداره مخابرات پاکستان PTA و کمیسیون ارتباطات و چند رسانه ای مالزی MCMC در جریان کنگره جهانی موبایل 2024 در بارسلون اسپانیا، سند همکاری امضاء کردند.

دو طرف قرار است در زمینه های متعدد از جمله اتصال دیجیتال، گسترش خدمات پهنای باند ثابت، خدمات مخابراتی مبتنی بر ماهواره، امنیت شبکه، حاکمیت اینترنت، هوش مصنوعی (AI) و اینترنت اشیا (IoT) همکاری داشته باشند.

تان سری محمد سلیم بن فاتح دین رئیس کمیسیون ارتباطات و چند رسانه ای مالزی در جریان امضای این سند ضمن ابراز علاقه خود به این سند همکاری، اظهار داشت: سند مورد نظر MCMC و PTA از بُعد استراتژیک با اهداف و مقاصد مشترک هماهنگ است و می‌تواند منافع غیرقابل انکاری را برای هر دو کشور به ارمغان آورد.

سرلشکر بازنشسته حفیظ الرحمان رئیس اداره مخابرات پاکستان PTA، هم طی سخنانی بر اهمیت مشارکت در راستای پیشرفت بخش مخابرات تاکید کرد و افزود: "همکاری ما با MCMC نشان دهنده یک اتحاد استراتژیک برای ترویج رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در پاکستان و مالزی است."

پیش بینی می شود این تلاش مشترک بین PTA و MCMC منجر به نوآوری، رشد اقتصادی و افزایش اتصال در هر دو کشور شود.

ارسال نظر

 
1