خبر فوری

 
پاراچنار: کشف محموله قاچاق سلاح های خارجی از مبدا افغانستان
کد خبر :330713852

17:52 1402/09/30


برچسب ها : افراد تکفیری, پاراچنار, پلیس خیبر پختون خوا, شهرستان کرم, شیعه و سنی, قاچاق اسلحه, کشف سلاح و مهمات,

پلیس شهر پاراچنار مرکز شهرستان آژانس کرم ایالت خیبر پختون خوا از کشف محموله قاچاق سلاح های ساخت خارج و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| پلیس شهر پاراچنار مرکز شهرستان آژانس کرم ایالت خیبر پختون خوا از کشف محموله قاچاق سلاح های ساخت خارج و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مرکز پلیس منطقه پیوار شهر پاراچنار در بازرسی از یک دستگاه خودروی ویگو تویوتا در ایست و بازرسی داگو واقع در جاده پیوار تری منگل موفق شد محموله عظیم سلاح که در داخل چند فرش پنهان شده بودند را کشف نماید.

به گفته پلیس پاراچنار در این راستا فرد قاچاقچی به نام حمید الله فرزند حکیم حان ساکن منطقه تری منگل تحت بازداشت قرار گرفت.

از سلاح های کشف و ضبط شده در این محموله می توان به دو عدد دمونتاژ، یک عدد اسلحه ناقص، نه عدد لوله M-16A4، شش عدد لوله M4، پنج عدد لوله مسلسل M16، سه عدد دستگیره جلو M-16، دو عدد پیچ M4، یک اسلحه ناقص MM7.62HMG، 5323 عدد گلوله مسلسل اس ام جی، 2210 عدد فشنگ ام4، 1000 عدد فشنگ ام جی 1 آ13 و 11 تیغه خشاب ام4 اشاره نمود.

برای راننده خودروی مذکور پرونده قضایی تشکیل شده و بازجویی ها از وی برای تکمیل تحقیقات آغاز شده است. وی در اعترافات اولیه خود نسبت به توزیع این سلاح ها در نقاط مختلف شهرستان آژانس کُرم اعتراف نموده است.

تسلیحات کشف شده از این خودرو برای انجام بررسی بیشتر تحویل تیم تحقیقات داده شده است.

ارسال نظر

 
1