خبر فوری

 
 
بی ال تی: مسئولیت ربایش نیروهای حکومتی، حمله به نظامیان و انهدام چاه گاز را برعهده می گیریم
کد خبر :330187975

11:21 1402/06/24


برچسب ها : BLT, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جدایی طلب, دیره بگتی, ربایش, شبه نظامیان بلوچ, گروه ببر آزادی بخش بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

گروه ببرهای آزادی بخش بلوچ BLT مسئولیت حملات علیه نیروهای ارتش پاکستان، ربایش دو فرد و انهدام چاه گازی شماره 41 در شهرستان دیره بگتی را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| میران بلوچ سخنگوی ببرهای آزادی بخش بلوچBLT در بیانیه ای اذعان داشت که شبه نظامیان ما شب 23 شهریور چاه گازی شماره 41 در منطقه پیرکوه دل واقع در شهرستان دیره بگتی را با مواد منفجره هدف قرار داده و منهدم کردند که پس از این عملیات، روند ترسیل گاز متوقف شد.

وی افزود: در محله جودیر منطقه زین شهرستان دیره بگتی شب 23 شهریور و صبح هنگام دو عملیات مختلف کمین علیه ارتش پاکستان انجام دادیم در مجموع منجر به کشته شدن 6 نظامی و زخمی شدن تعدادی دیگر شد.

سخنگو با اذعان به عملیات ربایش در منطقه تلی مت شهرستان دیره بگتی، بیان داشت: نیروهای ما ضمن بستن مسیر عبوری از سوئی به دیره بگتی ، دوتن از عوامل حکومتی به نام های باز محمد و نیاز علی را دستگیر کرده اند. وی افزود: نیروهای ما به مدت 40 دقیقه جاده را مسدود نگاه داشتند و به مردم دیره بگتی اطلاع می دهیم که بازار ظلم ارتش پاکستان در کل شهرستان داغ است بنابراین مردم از رفت و آمد در جاده ها و مسیرهای اصلی اجتناب کنند.

میران بلوچ با بیان اینکه عملیات های این سازمان درحال تشدید می باشند، گفت: از مردم می خواهیم تا از رفت و آمد غیر ضروری اجتناب کنند.

ارسال نظر

 
1