خبر فوری

 
پاکستان حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان در رفح را محکوم کرد
کد خبر :330122002

10:10 1403/03/08


برچسب ها : ارتش اسرائیل, اسرائیل, پاکستان و فلسطین, رژیم صهیونیستی, غزه, محکوم کردن, محکومیت, نوار غزه,

پاکستان مجددا اجرای فوری و بی قید و شرط دستورات دیوان بین‌المللی دادگستری را خواستار شد و با تاکید بر این که باید تدابیر جدی جهت حفاظت از شهروندان غزه اتخاذ شود، گفت: نیروهای اشغالگر اسرائیل باید در قبال نسل کشی غزه پاسخگو باشند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان در رفح، اظهار کرد: بمباران و هدف قرار دادن اردوگاه آوارگان در نوار غزه را که منجر به تلفات انسانی شده را قویا محکوم می کنیم.

در این بیان آمده است که هدف قرار دادن افرادی که پیش از این به دلیل بمباران اسرائیل آورده شده و در یک اردوگاه پناهندگان پناه گرفته بودند، نقض حقوق بشر بین المللی توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل می باشد. این حمله همچنین نقض آشکار اقدامات اعلام شده در تاریخ 24 مه 2024 توسط دیوان بین المللی دادگستری (ICJ) است که به اسرائیل دستور می دهد تا فوراً حمله نظامی خود را در رفح ، متوقف کند.

در ادامه بیان شد: نیروهای اشغالگر اسرائیل با این اقدامات باردیگر قوانین بین المللی و اصول اساسی را زیرپا گذاشته و آن را نادید گرفتند. پاکستان مجددا اجرای فوری و بی قید و شرط دستورات دیوان بین‌المللی دادگستری را خواستار شد و با تاکید بر این که باید تدابیر جدی جهت حفاظت از شهروندان غزه اتخاذ شود، گفت: نیروهای اشغالگر اسرائیل باید در قبال نسل کشی غزه پاسخگو باشند.

وزارت خارجه پاکستان همچنین خاطر نشان کرد: ما از شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهیم که نقش خود را در جلوگیری از هرگونه حمله بیشتر اسرائیل علیه غیرنظامیان در رفح و اتخاذ تدابیر مؤثر برای حفاظت از مردم غزه ایفا کند.

ارسال نظر

 
1