خبر فوری

 
امرای قطر و کویت دعوت سفر به پاکستان را قبول کردند
کد خبر :329401474

13:39 1403/03/06


برچسب ها : امیر قطر, امیر کویت, پاکستان و قطر, پاکستان و کویت, روابط دو جانبه, روابط دوجانبه, سفر به پاکستان, سفیر قطر, سفیر کویت, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

سفرای کشور های کویت و قطر طی دیدار های جداگانه ای با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان، از پذیرفتن دعوت سفر به این کشور از سوی امرای کشور های خود خبر دادند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| سفرای کشور های کویت و قطر طی دیدار های جداگانه ای با محمد شهباز شریف، از پذیرفتن دعوت سفر به پاکستان از سوی امرای کشور های خود خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده: سفیر کویت نامه شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت را که پاسخ مثبت برای سفر به پاکستان داده بود را تقدیم نخست وزیر پاکستان کرد.

از طرفی سفیر قطر نیز در دیدار با شهباز شریف، نامه شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر را تقدیم کرد. امیر قطر در این نامه دعوت پاکستان برای سفر به این کشور را پذیرفته بود.

رسانه های پاکستان در گزارش های متعددی این اخبار را پیشرفت بزرگ در راستای توسعه بیشتر مناسبات پاکستان با کشور های کویت و قطر توصیف کرده و اظهار داشتند که سفر امرای کویت و قطر به پاکستان، در تحکیم همکاری های دوجانبه از جمله در حوزه های سرمایه گذاری و اقتصادی موثر خواهد بود.

شایان ذکر است اجلاس کمیسیون وزرای مشترک پاکستان و کویت قرار است از 8 الی 10 خرداد به میزبانی کویت برگزار شود.

ارسال نظر

 
1