خبر فوری

 
 
جان باختن یک نظامی ارتش پاکستان در اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای در شمال غرب این کشور
کد خبر :329072716

09:42 1401/11/04


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, انفجار بمب کنار جاده ای, بنون, جانی خیل, حمله تروریستی, عملیات تروریستی,

در اثر انفجار یک بمب کنار جاده‌ای در شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا واقع در شمال غرب پاکستان یک نظامی ارتش این کشور جان باخت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار یک بمب کنار جاده‌ای در شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا واقع در شمال غرب پاکستان یک نظامی ارتش این کشور جان باخت.

طبق اعلام اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، روز گذشته یک دستگاه خودروی ارتش پاکستان حوالی منطقه جانی خیل در شهرستان بنون هدف بمب کنار جاده‌ای قرار گرفت که در نتیجه آن یک نظامی ارتش پاکستان به نام گل شیر با سن 24 سال و از اهالی شهرستان خیبر جان خود را از دست داد.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان عملیات جستجو برای شناسایی و دستگیری تروریست‌ها در منطقه آغاز شده است.

لازم به ذکر است طی ماه‌های گذشته اقدامات تروریستی تحریک طالبان پاکستان علیه پلیس، ارتش و دیگر نیروهای امنیتی پاکستان در نقاط مختلف ایالت خیبر پختون خوا تشدید یافته است و مسئولیت بیشتر این اقدامات تروریستی توسط تحریک طالبان پاکستان بر عهده گرفته می‌شود، اما تاکنون هیچ بیانیه‌ای از سوی این گروه تروریستی در این باره صادر نشده است.

 

ارسال نظر

 
1