خبر فوری

 
ربوده شدن یک نوجوان بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان برای دومین بار
کد خبر :328549607

10:34 1403/03/27


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, ایالت بلوچستان, دستگیر, ربودن افراد, ربودن افراد بلوچ, شهرستان کیچ, صدای افراد ربوده شده بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان بار دیگر یک نوجوان هجده ساله را از بخش تمپ دستگیر و ناپدید کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان بار دیگر یک نوجوان هجده ساله را از بخش تمپ دستگیر و ناپدید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرویس های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان براهمدگ فرزند نواز نوجوان هجده ساله ساکن منطقه دازن بخش تمپ شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را شامگاه روز گذشته 26 خرداد (15 ژوئن) برای دومین بار دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کرد.

نیروهای امنیتی پاکستان پس از یورش به خانه ای در منطقه مذکوره، اهالی خانه را شکنجه داده و پس از ربودن دستگاه های تلفن همراه اعضای خانواده، براهمدگ فرزند نواز را بازداشت نمودند.

نوجوان براهمدگ پیش از این در تاریخ 14 اوت سال 2023 توسط سازمان های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان ربوده شد و در تاریخ 6 فوریه سال 2024 از بند سرویس های امنیتی آزاد شد و به خانه خود بازگشت.

 خانواده این نوجوان از تکرار وقوع این حادثه ابراز شکایت و ناراحتی نمودند و خواستار بازیابی هر چه زودتر فرزندشان شدند.

ربودن افراد در بلوچستان سال هاست بی وقفه ادامه دارد و اکثریت ربوده شدگان، جوانان بلوچ هستند همچنین سازمان صدای افراد ربوده شده بلوچ بیش از یک دهه است که در حال اعتراض به چنین اقداماتی علیه انسانیت در این سرزمین است.

ارسال نظر

 
1