خبر فوری

 
 
حملات مختلف بی ال اف در خضدار و مشکه علیه نیروهای پاکستانی
کد خبر :327763233

13:11 1403/04/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف در دو عملیات جداگانه نیروهای پاکستانی را در مناطق خضدار و مشکه هدف حمله قرار داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف در دو عملیات جداگانه نیروهای پاکستانی را در مناطق خضدار و مشکه هدف حمله قرار داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای در این باره اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما ساعت 5 شامگاه روز شنبه مورخه 6 ژوئیه(16 تیر) پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه بندوکی از توابع مشکه را با استفاده از سلاح های سنگین و جدید خود مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن سه نظامی دشمن در دم به هلاکت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما همچنین در یک عملیات دیگر در حوالی ساعت 23:00 شنبه 6 ژوئیه پاسگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه سریج گریشه در خضدار را نیز به وسیله سلاح های سنگین و جدید نشانه گرفتند که منجر به هلاکت یک نظامی ارتش اشغالگر شد.

وی در پایان تصریح کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حملات را بر عهده می گیرد و حملات ما علیه نیروهای اشغالگر تا زمان تحقق آزادی سرزمین بلوچ تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1