خبر فوری

 
 
جان باختن یک نظامی ارتش پاکستان در حمله شبه نظامیان مسلح بلوچ
کد خبر :327697291

11:08 1402/05/11


برچسب ها : BLF, بخش تمپ, بلوچستان پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای مسئولیت حمله علیه پاسگاه نظامی در تمپ را برعهده گرفت که منجر به کشته و زخمی شدن دو نظامی شده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای اظهار داشت که فدائیان بلوچ ساعت 17 بعدازظهر 9 مرداد به یک پاسگاه نظامی پاکستان در منطقه ای میان ابدوئی و شیپچار شهر تمپ شهرستان کیچ حمله کردند که منجر به کشته و زخمی شدن دو نظامی شد.

سخنگو تصریح داشت که این حمله توسط تیم تک تیرانداز بی ال اف درحالی انجام شد که اهداف به طور واضح در تیررس قرار داشتند. ارتش پاکستان در هر وجب از بلوچستان با مقاومت شدیدی مواجه است و فدائیان بلوچ قادرند در صفوف دشمن نفوذ کرده و به اهداف خود برسند.

سرگرد گهرام بلوچ در ادامه با بیان اینکه سرمایه گذاران بین المللی از مشارکت و همکاری با پاکستان اجتناب کنند، گفت: ما هرگز اجازه نخواهیم داد پروژه ای که برخلاف منافع ملی بلوچ باشد، موفق شود و به هر قیمتی از غارت اموال و منابع بلوچستان جلوگیری خواهیم کرد. وی بیان داشت که حملات بی ال اف علیه منافع دشمن تا آزادی بلوچستان اشغالی ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1