خبر فوری

 
دیدار معاون نماینده یونیسف سازمان ملل متحد با رئیس سازمان مدیریت بلایای طبیعی پاکستان
کد خبر :326811351

16:10 1401/09/02


برچسب ها : آسیب دیدگان از سیل و خشکسالی, پاکستان و سازمان ملل متحد, رئیس سازمان مدیریت بلایای طبیعی پاکستان, سپهبد انعام حیدر ملک, سیل زدگان, صندوق کودکان سازمان ملل متحد, یونیسف,

دکتر انوسا کبور نماینده سازمان یونیسف در پاکستان روز سه شنبه با سپهبد انعام حیدر ملک رئیس سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر انوسا کبور نماینده سازمان یونیسف در پاکستان روز سه شنبه با سپهبد انعام حیدر ملک رئیس سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، هیئت عالی رتبه سازمان یونیسف و رئیس سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان در این دیدار پیرامون ابعاد مختلف بخش‌های کلیدی فعال برای همکاری در زمینه مقابله با بلایای طبیعی و واکنش اضطراری بحث و گفتگو نمودند.

انوسا کبور معاون نماینده یونیسف در پاکستان در این دیدار رئیس سازمان مدیریت بلایای طبیعی پاکستان را از اقدامات صورت گرفته در امدادرسانی به مناطق سیل زده و تأمین نیازها در این مناطق در بخش‌های بهداشت و درمان، آموزش، تغذیه، ارتباطات و نیازهای اولیه کودکان آگاه ساخت.

دو طرف در ادامه این دیدار در خصوص ظرفیت‌های موجود برای سنجش سطح سواد و آگاهی جوامع و تأثیرات آن بر اقشار پایین دست در راستای تغییرات اقلیمی، مدیریت منابع، نقشه سازی جغرافیایی دیجیتال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس سازمان مدیریت بلایای طبیعی پاکستان نیز در این دیدار از تلاش‌های سازمان یونیسف در امدادرسانی به سیل زدگان تمجید نمود و بر لزوم اجرای پروژه‌های مدیریت بلایا بر اساس فناوری، واکنش مناسب و آمادگی زیرساخت‌ها تأکید ورزید.

وی همچنین از تصمیم سازمان مدیریت بلایای طبیعی پاکستان برای تهیه «تقویم بحران/خطر» سالانه و اولویت نقشه برداری مناطق پرخطر از نظر بلایای اقلیمی برای اجرای بهتر طرح‌های مدیریت بلایا خبر داد.

ارسال نظر

 
1